kaija

25/6

Publicerad 2009-06-25 17:50:55 i Allmänt,

Himmel vad tiden går fort!

Får nästan be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag skriver när det känns som att jag har vettigt att komma med, eller ovettigt för all del :)

Här har inte hänt mycket, jag och Patte har som bekant börjat vår semester i måndags, har hittills inte gjort mer än bara tagit det lugnt, grillat, ätit och druckit gott, njutit av tillvaron. Barnen har fått en liten pool (inte en såndär gigantisk sak) med lagom mycket vatten, gräs och döda insekter, dom älskar den! Badvakt får man ju stå till tjänst med att vara med jämna mellanrum, men barn ska bada. Vi har sattit ett stort parasoll brevid poolen så di små liven inte bränns, solsmörja går det åt som bara den. Nu ska jag umgås med min man och fortsätta njuta av livet och ledigheten, jag ska banne mig njuta av varje ögonblick, det lovar jag mig själv!

Ha det bra, hoppas ni andra är lika lyckliga och nöjda som jag är :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-06-27 21:27:00

Så suveränt bra att du njuter!!! Sen kommer vinterh*vetet med snöskottning och eldning och annat elände...:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-29 19:16:51

DÅLIG uppdatering? Neeh, bara lite sällsynt =) Men kvalitet är viktigare än kvantitet. Typ.

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-01 00:38:30

Haha kom igen nu och uppdatera ;P jag börjar nu köra om dig snart ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela