kaija

11/6

Publicerad 2009-06-11 23:07:37 i Allmänt,

Go'kväller ärade damer och herrar :)

Några dagar sen sist jag skrev, hmm... vad tusan har jag gjort, inte mycket egentligen, jobbat och har nog mest bara varit, rätt skönt va? :) I morron ska jag fixa lite här på morronen och sen fara till jobbet, efter jobbet ska jag och handla, sen hämtar jag hit svärmor och Maja, dom ska sova här i två nätter. Det är nämligen så här, jag och Patte, Henka (min bror alltså) och Minna åker till Uleåborg på lördag morron! Där är vi till söndag eftermiddag, vi ska ägna i alla fall lördagen åt att unna oss lugn och harmoni (låter som att jag har börjat bli religiös ;)) eller vad man nu ska kalla det. Tänkte shoppa lite, fika när andan faller på, ta en drink/vin/öl om det känns rätt för stunden och bara NJUTA av tillvaron. Skönt ska det bli! Efter sånt här blir vardagen oxå mer färggrann :)

Jag jobbar ännu nästa vecka, sen blir jag hemma i 5 veckor, så himla härligt! Under den tiden ska vi på en till minisemester och det blir i Gävle, min väninna sen minst hundra år tillbaka gifter sig :) Det ska också bli roligt, jag ska dessutom vara bröllopsvittne (dom gifter sig typ i rådhuset och har sen fest för vänner och bekanta efteråt, som vi också hade!) :)

Nu ska jag gå i soffan och trängas med min man, mysigt :)

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-06-13 19:48:49

Pressa ordentligt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela