kaija

9/7

Publicerad 2009-07-09 19:42:19 i Allmänt,

*RAAAAP*... har just ätit :) Jag gjorde dopp-i-kopp och det är ju så förfasligt mumsigt så jag åt nog just lite för mycket, tar låååång tid att smälta den middan. Idag har inte hänt så mycket, vi har haft besök av svärmor, deras bil stod på våran gård för dom har vart på semester med våran och nu är allt iordningsställt igen. Snart ska jag lägga i alla fall Hugo, sen blir det lugn i stugan, han är som en på och av-knapp :) Har förresten även hängt upp ett draperi i Linas rumsdörr, hon fick den i present av sin faster, nu först satte vi upp den.

Har lite funderingar, ska börja sy... men behöver fixa så att jag kan ha maskinerna framme hela tiden, som det är nu syr jag på matbordet och det är jobbigt att hela tiden ta bort pga middag/annan mat som ska fram. Sen har jag ju en Hugo, tror inte han kan hålla fingarna i styr vad gäller mina maskiner... Hursom helst, har planer, men får inte fingret ur att göra nåt, jag bara planerar i skallen, men gör inget åt det. Hehe jag är ju nästan stressad, ligger på soffan och planerar massor att göra, men gör inte ;) Måste nog söka doktor, det kan ju utvecklas till nåt allvarligt hehe... äh, nu spårade ju fantasin igen, jag kan tyvärr inte hejda den :)

Nu ska jag bara vara...så att jag inte tar ut mig alldeles, jag har ju tänkt redan hela dagen ;) ;) ;)

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-07-10 08:49:51

Skriv ner dina ideer och sen när du är sugen och motiverad så har du ju allt klappat och klart!

Postat av: svärmor med familj

Publicerad 2009-07-10 15:44:49

Grattis på födelsedagen!Var det 25 du fyller?

Stort Grattis från oss alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela