kaija

29/7

Publicerad 2009-07-29 23:29:21 i Allmänt,

Läggdags sen länge, men jag kan bara inte låta bli att sitta och uggla... det kostar på sig på morronen, jag är allt annat än en rolig syn då. Har börjat jobba igår och det är tidiga uppstigningar med barnen, inte ens dom orkar upp så lätt, får buffa på dom ett tag innan dom behagar vakna :) Nä, nu ska jag på riktigt gå och lägga mig, skriver igen nån dag när det har hänt nåt roligt, för det har verkligen inte hänt nåt speciellt här. Det jag gör nu är tvättar, dammsuger, lagar mat, duschar smutsiga barn och lägger dito... jajustja o sen jag LÄSER, läser och läser, är inne i en läsarperiod som inte heller bådar gott, det orsakar ett visst förfall här i hushållet, men vad gör det egentligen?

G´natt all folks :)

Kommentarer

Postat av: aegnes

Publicerad 2009-07-30 07:05:54

låna ljudbok så kan du ta hand om hemmet samtidigt :) fast det r inte lika roligt....

Postat av: Carina

Publicerad 2009-07-30 22:00:17

Ljudbok skulle nog funka i bilen... men jag verkligen ÄLSKAR att läsa :)

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-08-02 10:29:25

Jag älskar åxå att läsa! Just nu försöker jag hitta en bok att ta med ut till sandbankarna...måste nog åka till Elli och låna för det verkar som om jag läst alla här hemma...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela