kaija

17/7

Publicerad 2009-07-17 14:18:22 i Allmänt,

Hej!

Det har hänt lite av varje här under veckan, vi har bla vart på tivoli! Det var en höjdarupplevelse, Hugo bara älskade att åka med motorcykeln som gick runt runt på en bana :) Patte åkte några karuseller med dom oxå, jag stod stadigt med båda fötterna på jorden, jag får grym yrsel av karuseller, har ju yrsel ändå. Sen har vi varit till Lindroths MC i Luleå och har blivit med FYRHJULING :) En helt ny röd fin Honda med div lull-lull bla plog och släpvagn, så vi hela familjen kan åka till Kojan i skogen när som helst! Coooolt ;) Annars då, tja, jag har lite ont i skallen idag, inte kul, men det går säkert över. Nyss for Lina och Patte iväg med fyrhjulingen, dom skulle nog åka till mommo och Erik, det var Linas tur idag, sist var Hugo och Patte iväg. Rättvisa är bra :)

Ikväll är det pubafton här i byn, vi har faktiskt fixat barnvakt, min vän Jenny, det är första gången som jag far på pubkväll här, jag har ändå bott här typ sen -98 men har aldrig varit där. Nå, nu ska jag ändra på det i alla fall :) Borde vila en stund innan vi far, känner mig lite sliten av nån anledning. Anledningen torde vara den att jag har barn, små barn som orsakar mer eller mindre sömnbrist. Fast vi är ju helt klart på väg åt det bättre håller när det gäller sömn :)

Nu ska jag gosa med Hugo, han är så hjärtskärande lessen över att han inte fick följa med.

Ha det så bra, det ska jag ha :)

Kommentarer

Postat av: aegnes

Publicerad 2009-07-18 06:00:49

kul med pubafton

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela