kaija

16/12

Publicerad 2009-12-16 10:55:33 i Allmänt,

God morgon :)

Igår var det stora pepparkaksbaket hos oss, barnen och barnens kusiner har bakat en plåt med pepparkakor. Det gick bra, dom är nöjda och jag är nöjd med att ha det överstökat :) Är själv förkyld och har knallröda ögon som jag baddar med vatten i förhoppning om att  slippa få ögonsalva... hoppas det lyckas och hoppas att jag inte smittar barnen!

Den här hösten har jag varit mer förkyld än jag varit under dom senaste 10 åren tror jag, eller så har jag förträngt.

Nu ska jag läsa lite tidning och äta en sillmacka :)

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-12-20 00:10:16

Men fy så läbbigt med en sillmacka...jag hade bara bregott på min...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela