kaija

29/8

Publicerad 2009-08-29 20:35:38 i Allmänt,

Idag har Patte vart till härbret och fört dit ett nytt utedass, han och Erik drog ut den på nå timmerkärra, det blev tydligen bra :) Jag och barnen har precis inte gjort ett skit, det är REGN idag, mysigt, men samtidigt trist. I morron om det regnar ska jag fara med barnen och min mor till IKEA planerar jag, vi ska äta lunch där, det blir nog kul! Om jag hittar nåt kul så köper jag, vill ha gröna gardiner till tv-rummet.

Under har skett, nån har tänt gatlycktorna... men tydligen kör dom bara en test, vilket irriterar en ännu mer, för snart är det ju becksvart igen.

Här har inte hänt så mycket senaste tiden, jo, om två veckor ska vi få ny skitbrunn och dränering. Vi har även ring rörmockarn så han kommer o byter termostater och ett element till oss. Vi ska måla om i hallen, från diarre brunt till nougat!

Godnatt! :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-08-29 20:57:04

Från dirradarran till rost...ta nu före och efterfoto!

Glöm inte fmöte på måndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela