kaija

3/4

Publicerad 2009-04-03 17:31:55 i Allmänt,

Hej hej!


Fortfarande feber, fattar som inte varför eg, är ju inte ens förkyld, nå väldigt lite snuva, men det går inte ens under namnet förkyld. Det jobbiga är bara att man blir så orkeslös av feber. Det om detta!


Annars då, jo, allt väl, har viktväktat och varit duktig! Ska väga mig på söndag, så då får ni resultat :)
Min far och hans sambo har kommit på besök, synd bara att jag och Lina är sjuk. Han bor i en förort till Helsingfors. Det är så kul för Helsingfors känns lite som ett andra hem för mig, har 'häckat' där varje sommar när jag var barn/ungdom :) Eftersom jag inte kände barn i min egen ålder där, så fick jag ta med mig en vän hemmifrån. Kul har vi haft i alla fall, en del båtresor till Stockholm har det oxå blivit, samt andra strapatser :) Man ska ha roligt när man är liten och även när man är vuxen! :)


Nu har jag inget mer vettigt att komma med, ska njuta av 'frånvaron' med Lina, för alla andra bara stack :)

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-04-04 19:40:35

Hej.. Vad du är duktig,jag själv börjar slarva mer o mer..men nu tänkte jag vara kivenkova.. :) O krya på dig..o förresten jo,vi var i Tossa backen.. hejcon bejcon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela