kaija

28/4

Publicerad 2009-04-28 20:34:23 i Allmänt,

Igår och idag, jag vet inte eg vad jag/vi har gjort, men igår kom hela högen hem, alltid lika trevligt, omtumlande och massor med prat, riktigt mysigt faktiskt :) Det är såna kontraster i mitt liv, men man vänjer sig vid det. Igår förresten, vi var ju hos tandläkaren med Lina, det gick ju så klart strålande, hon är duktig hon :) Idag har jag och Patte varit på promenad kl 06:00 på morronen, vilket var faktiskt skönt, det var faktiskt hans idé. Jag är ju en såndär människa som lätt hakar på saker, promenader är en bra sak, bara nån 'tvingar' mig, men jag är lika lättledd i dåligheter, säger nån att vi ska äta nåt flottigt så är jag inte den som tackar nej, tyvärr. Nå, det hade ju kunnat vara mycket värre :)

Igår lovade jag att jag skulle fara ut och cykla med Lina, det gjorde vi idag, hon var jätteduktig, alltså förra året gick det sisådär, hon bromsade lika mycket som hon trampade framåt, alltså blev resultatet inte jätte bra, men idag, hon cyklade som stora flickor, jag är en mycket stolt mamma :)

Lina och Hugo leker innan hon ropas in hos tandläkaren :)Hos tandläkaren, lite jobbigt, men det gick jättebra! Hon valde en lite ödla efteråt från saklådan :)Min duktiga stora tjej cyklar!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-04-29 17:45:03

Hon är verkligen duktig din prinsessa! Jag är åxå väldigt lättledd...speciellt när det gäller gotta...suck! I dag är det tredje dagen utan gotta!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela