kaija

27/4

Publicerad 2009-04-27 09:24:26 i Allmänt,

En ny underbar morron!

Förde inte barnen till dagis idag, det går magsjuka där och jag är så pissless på att folk inte håller sina ungar hemma nog länge att dom tillfrisknat så denna magsjuka nångång får ett slut. Det är dyrt att vara hemma, jag vet, men det blir ännu fler sjukdagar i slutet om man är för snabb att föra dom tillbaka till dagis. Nå, nog om detta. Jag hade nu möjlighet att låta dom vara hemma idag.

Jo, dom ringde just från folktandvården, Lina ska dit idag (dom hade fått återbud), kl 10:30, det blir perfekt, lite nytta blev det ju med att stanna hemma.

Igår, jo, skitbrunnen blev tömd av två trevliga herrar :) Funkar bra igen, men vi måste göra nån slags åtgärd, för dikesvattnet rinner ner i skitbrunnen, det blir ju som onödigt dyrt i slutänden.

Nu ska jag börja klä på mig och ungarna o sen blir det åka av :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-04-27 17:47:00

Tänk om många fler skulle tänka som du!!! Givetvis gör jag det...:-) Kasper får vara hemmavid resten av veckan och mina händer är så nerspritade att dom känns som fnöske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela