kaija

26/4

Publicerad 2009-04-26 08:32:57 i Allmänt,

Go MORR...

Det känns som att klockan är nån gång mitt på dagen, har varit så länge vaken redan. Hugo fick en fix idé i natt, han vaknade vid 01:30 och somnade om ca 04:30, vaknade kl 06:30 och känner mig långt i från utvilad. Jag väntar med spänning på att jag ska få vila om Hugo vilar. En förklaring till varför Hugo har vägrat sova är ju hans mage, han försökte göra nr 2 igår, flera ggr var vi både på pottan och på toa, men det hjälpte inte. På natten ville han gå och bajsa, det gjorde vi igen, det kom inget, men det har ju stört honom som tusan. Direkt på morronen var det samma, men NU har han gjort en stooor nr 2, han är som en ny kille, glad och go som han brukar vara, tänk vad sånt kan störa! Han kommer nog att sova gott på ett tag! Han får ju plommon nästan varje dag, men idag gav jag 10ml lactulos, vilket måste ha hjälpt inom en timme från att jag gav det.

Hela natten har varit jätte konstig, Lina kom oxå till min säng och efter en stund hördes en himla duns, då ramlade stackaren ner på golvet. Hon har ALDRIG tidigare gjort det, men den här gången låg hon så nära kanten (vilket inte sömndruckna jag lade nån notis till) och vände sig om och dunsade i golvet, men hon vaknade inte ens :) Helt konstig, hon visste inte ens om att hon ramlat ur sängen när jag frågade henne, barn är underbara. Om jag skulle ha ramlat ur sängen, hade jag nog fått lårbensbrott ;)

Funderar på om jag alls kommer att orka åka till stan, fast jag vill väldigt gärna fara till antikmässan en gång till faktiskt. Dessutom har jag ju inget kaffe heller... nä fy vad jobbigt det här blir, jag som är så himmelens trött. Fast jag kanske kunde fara lite senare dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela