kaija

25/4

Publicerad 2009-04-25 08:26:28 i Allmänt,

Go morron på er :)

Igår jobbade jag, hämtade barnen från dagis och åkte hem och gjorde lite korv med bröd till middag, det var så gott! Min mor kom förbi med cykel och satt ett tag, när hon for satte jag igång o städade lite. Fick senare ett samtal från min arbetskompis som frågade om hon kunde komma, självklart! Hon beställde bastu, så jag ringde min bror som levererade lite björkved åt mig, tack så mycket brorsan, det var uppskattat :) Jag värmde bastu åt J och orkade själv inte basta, var som sliten igår. Tänk vilka vänner jag har, J kom hit och fixade fruktsallad åt oss, jag behövde i princip inte göra nåt, annat än äta förståss och gott vart det :) Vi gick sen och slötittade på tv och fastnade i en gammal film, Coctail med Tom Cruise, den är ju som charmig, alltså, det är nåt visst med typ 80-tals filmer, man känner igen sig i frisyrer och kläder och så har man ju haft skådisarna som stora kärlekar eller annars bara som förebilder vad gäller kläder och sånt :) Jag skulle dock inte idag eftersträva ett jätteburr till hår, med en hysteriskt krusig permanent, för korta byxor som gärna skär in i rumpan och en stor fluffig tröja nerpulad i brallerna... men kul o se är det :)

Nu ska jag mata mig själv och barn, sen åker jag vid 11:30 till stan och fixar på loppis, hoppas jag fått sålt MASSOR.

Ha en trevlig dag mina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela