kaija

13/4

Publicerad 2009-04-13 19:54:51 i Allmänt,

Sista påskhelgsdagen, synd... bland dom finaste dagarna under hela påsken, vädermässigt alltså. ÄNTLIGEN har jag fått hem min man! Som jag väntat, det är sååå jobbigt att fylla på pellets och fixa allt 'manligt' själv, fast det går ju, men det är så skönt när man kan säga att 'jag kan inte' när han kommer hem ;)

Annars har det varit en helt vanlig dag, har varit på förmiddagen och handlat, hämtade Oskar, Jenna kom senare med bussen, för hon ville shoppa lite på IKEA först :) När man är tjej och 13år är sånt mycket viktigt! Det är ff väldigt viktigt vid 34-års ålder ;) Jag har bakat bullar idag, hade inget pärlsocker, så jag satte strösocker istället, överst på bullarna alltså, det vart inte så 'snygga' bullar, men alla som ätit av dom tyckte dom var mycket goda.

Nu ska jag se till att få ut min karlslok på promenad, han LOVADE nämligen vid ett svagt ögonblick att följa med mig, han erbjöd sig själv alltså, jag kommer att berätta OM jag fick med honom eller inte! ;)

VV, vägde mig igår, +-0...nå, inte upp i alla fall, nu kör jag hårt! Har för avsikt att bada i sommar...med nåt som åtminståne påminner om badkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela