kaija

12/4

Publicerad 2009-04-12 17:00:33 i Allmänt,

Hej och hå!

Igår for jag med barnen ut till skogskojan, vi grillade där och var mest inne i härbret, det blåste så himla kallt. Tog ett par glas vin där med Minna, vi hade riktigt trevligt. På kvällen kom min bror och Minna hit och hälsade på mig, vi satt och pratade och planerade att vi idag skulle mala köttfärs idag. Jag tog fram omalet kött och lät det vara framme över natten och tina. Så idag packade jag bilen full i barn och kött och for över till Minna o Henka för att mala kött och laga mat :) Jag fick 7,5kg färs på ett ungefär, det är perfekt, det går alltid åt. Jag lagade maten där, det blev ju förståss makaroner och köttfärssås, vad annars :) Med massor av lök i! Tack för en trevlig kväll igår och för en trevlig dag idag! Vi måste göra om det när Patte oxå är hemma!!!

Annars har här inte hänt så mycket, jag ska lägga upp ett par bilder som jag tog i skogen igår!

Edvin och fammo (våran mommo)Två skoterfantaster, kusinerna Hugo och Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela