kaija

11/4 Lååånglördag...

Publicerad 2009-04-11 12:53:39 i Allmänt,

Lång dag igen, men det har inte hunnit hända så mycket här ännu, Hugo vaknade just från sin vila, han har sovit i 2 timmar, helt utslagen stackare. Under tiden han sov, har påskharen varit förbi, den hade lämnat två stycket chokladharar i Linas säng. Lina som hittade dom reagerade genom att skrattande gömma sig under sitt bord, så charmigt så jag trodde jag skrattade ihjäl mig :) Hugo ska få smaka på sin chokladhare nu när han vaknar ordentligt. Hade sen en liten plan på att ev åka ut till skogskojan, om jag bara ids. Vi får väl se vad som händer härnäst! Nu ska jag ringa min vän S, hon ringde mig medan jag vilade.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-04-11 22:13:26

Men vilken seg påsk vi fick i år då...hade solen visat sej så hade jag inte tyckt så men nu är det ju så grått och trist. Vad gullig hon är din prinsessa! Har Hugo vilat med solbrillorna på eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela